دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم خارجی

مراسم ختم انوشیروان ارجمند + عکس و فیلم

مراسم ختم انوشیروان ارجمند + عکس و فیلم

.

arjmand مراسم ختم انوشیروان ارجمند + عکس و فیلم

انوشیروان ارجمند درگذشت

انوشیروان ارجمند – بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون – یک ساعت قبل بر اثر ایست قلبی درگذشت.
انوشیروان ارجمند اوایل آذر ماه امسال به بیمارستان پارسیان تهران منتقل و از همان زمان در بخش آی‌سی‌یو بستری شد. این بازیگر سکته قلبی کرده بود که با تلاش پزشکان رگِ گرفته شده‌ی قلبش باز شد اما به دلیل سابقه مشکل ریوی که داشت، تا امروز در بیمارستان بستری بود.
انوشیروان ارجمند حدود ساعت 13 یکشنبه – 23 آذر ماه – بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.
انوشیروان ارجمند تاکنون در سریال‌هایی چون «مختارنامه»، «امام علی (ع)» و «روزی روزگاری» بازی کرده است.
«دوئل»، «قاعده بازی»، «صبحانه‌ای برای دو نفر» و «محیا» نیز از کارهای این بازیگر پیشکسوت در حوزه سینماست.
این هنرمند فقید ۲۷ مهر ۱۳۲۰ در زاهدان به دنیا آمد. انوشیروان ارجمند، برادر بزرگتر داریوش ارجمند و همچنین پدر برزو ارجمند بود.
او از اواخر دهه ۴۰ به عنوان بازیگر و کارگردان تئاتر در مشهد فعالیت خود را آغاز کرد


مراسم ختم انوشیروان ارجمند + عکس و فیلم

دانلود آپدیت جدید بازی کلش اف کلنز 20 اذر

پرطرفدارترین و محبوب ترین بازی آنلاین بصورت استراتژیک است که توانسته بیش از 1.5 میلیون کاربر را مجذوب خود کند!
بازی جنگ قبیله ها توسط Supercell طراحی شده و برای اسمارت فون ها منتشر شده است، این بازی به دلیل دارا بودن امکانات مختلف و استراتژی خاص بازی توانسته کاربران بسیاری را جذب خود کند و به سود بسیار بالایی هم دست یابد. در بازی به شما زمینی داده میشود که باید با ساخت خانه و ابزارهای دفاعی از حمله کاربران آنلاین دیگر جلوگیری کنید تا به پیروزی نرسند،‌ از طرفی شما باید سربازان خود را ساخته و به سمت قببله ها حمله کنید، امکان حمله به دو صورت مرحله ای و جستجوی آنلاین برای این بازی در نظر گرفته شده است! لیگ های مختلفی در بازی وجود دارد که با جمع آوری کاپ های بیشتر به مراحل بالا صعود میکنید،‌ Clash of Clans یک بازی کاملا اعتیاد آور است و میتواند نوعی وابستگی در شما ایجاد کند. ساخت و موفقیت در بازی همیشه میسر نیست چراکه در بعضی مواقع کمبود پول،‌ الکسیر و یا حمله هایی که به شما وارد میشود این فرآیند را سخت میکند. امکان ارتقاء سربازان،‌ ابزار آلات جنگی، نیروهای جادویی، منابع، دیوارها و … در بازی بخوبی فراهم شده و هرچه به بالاتر صعود میکنید نیازمند هستید که سیستم و ابزارهای خود را ارتقاء دهید. همچنین با ساخت کلن و یا عضویت در کلن های مختلف همچون کلن های ایرانی میتوانید از دوستان خود طلب نیرو کرده و یا به آن ها کمک کنید. در قسمت Live Chat این بازی میتوانید با افراد آنلاین کشور خود و کشورهای همسایه و یا اعضای کلن خود چت کرده و از دیدگاه های آن ها با خبر شوید.

11111 دانلود Clash of Clans v6.407   بازی کلش آف کلنز اندروید

دانلود Clash of Clans v6.407 – بازی کلش آف کلنز اندروید

دانلود بازی clash of clans – کلش اف کلنز برای pc

دانلود بازی clash of clans – کلش اف کلنز برای کامپیوتر pc

در این بازی شما باید قبیله خود را بسازید سرباز تمرین دهید بجنگید و غارت کنید! با دوستان خود قبیله بسازید و با قبایل دیگران بجنگید. این بازی یکی از پرطرفدار تزین بازی های استراتژیک  در اندروید و ios است که تا به حال هیچ نسخه رسمی از بازی برای کامپیوتر منتشر نشده است. ولی امروز ما آموزشی قرار داده ایم که با آن میتوانید این بازی زیبا را بر روی کامپیوتر اجرا کنید کیفیت این بازی بسیار خوب بوده (HD) و گیم پلی روان و زیبایی دارد.

11111 دانلود بازی clash of clans   کلش اف کلنز برای کامپیوتر pc


دانلود بازی clash of clans – کلش اف کلنز برای کامپیوتر pc